CHIRURGIA STOMATOLOGICZNA

implantologia

Jesteśmy kliniką stomatologiczno-implantologiczną z siedzibami w Mysłowicach oraz Dąbrowie Górniczej. Świadczymy kompleksowe usługi stomatologiczne, jednak głównym obszarem naszej codziennej działalności są ortodoncja, protetyka oraz implanty zębowe.
Dysponujemy sprzętem do chirurgii stomatologicznej, który pozwala na wykonywanie zabiegów na wysokim poziomie. Dzięki indywidualnemu podejściu do Pacjenta – wnikliwej diagnostyce i leczeniu poprzedzonym konsultacjami – sprawiamy, że marzenie o pięknym uśmiechu staje się faktem. Dla nas nie ma trudnych przypadków, są tylko wyzwania!

Prowadzimy leczenie chirurgiczne obejmujące m.in. podcinanie wędzidła wargi górnej, korekcję kształtu girlandy dziąsłowej oraz ekstrakcję zębów, w tym resekcję zatrzymanych ósemek. Leczymy ostre i przewlekłe stany zapalne, w czym pomaga nam znajomość zasad antybiotykoterapii oraz leczenia farmakologicznego. Posiadamy specjalistyczny sprzęt m.in. laser Picasso i urządzenie Vector Paro oraz zatrudniamy doświadczoną kadrę specjalistów.

IMPLANTOLOGIA NA ŚLĄSKU – IMPLANTY ZĘBOWE

Implantologia to nowatorska metoda wypełniania ubytków. Mimo rozwoju chirurgii stomatologicznej, wielu zębów nie da się odratować. Te utracone w wyniku próchnicy, choroby przyzębia czy urazu można „odzyskać” przy pomocy implantów zębowych.

Implanty zębów to specjalne śrubki stanowiące imitację korzeni zębowych. Implant umieszcza się w kości. Następnie mocuje się do niego dopasowany łącznik, który stanowi wsparcie dla sztucznej korony. W praktyce implant jest zatem niewidocznym „zawiązkiem” nowego zęba. W naszych gabinetach w Dąbrowie Górniczej i Mysłowicach wszczepiamy implanty zębowe niezależnie od wieku Pacjenta czy przyczyny utraty uzębienia. Po odbyciu wizyty u chirurga zębowego i przejściu badań lekarskich potwierdzających możliwość korzystania z implantów, Pacjentowi jest przedstawiany plan leczenia. Jego konsekwencję stanowi zabieg wszczepienia implantu zębowego bądź też kilku implantów jednocześnie.
Więcej szczegółów dotyczących procedury wszczepienia implantów oraz pozostałych zabiegów z zakresu chirurgii stomatologicznej, mogą Państwo uzyskać kontaktując się z wybranym gabinetem naszej kliniki stomatologicznej.